Minggu, 04 Januari 2009

[usaha-sendiri] Extra Money

Salam Sejahtera,

 

Selamat Datang Ke Program Affiliate xTreme eCovers.com!
Program Affiliate xTreme Ecovers.com adalah percuma sahaja. Proses pendaftaran hanya melibatkan proses yang amat mudah dan tidak memerlukan sebarang pengetahuan teknikal.

http://www.xtremeecovers.com/idevaffiliate/idevaffiliate.php?id=115

 


Program affiliate merupakan suatu program umum yang banyak ditawarkan pada masa kini di internet dan memberi peluang kepada pengguna seperti anda untuk sama-sama mendapat faedah dari produk yang dipromosikan. Penyertaan anda ke program affiliate ini akan menghasilkan lebih banyak trafik dan meningkatkan prestasi jualan. Oleh kerana para affiliates menghasilkan trafik dan jualan produk, sebagai pulangan kami memberi komisyen.

 

 

Bagaimana sistem affiliate kami berfungsi?
Apabila anda menyertai Program Affiliate xTreme eCovers, anda akan dibekalkan dengan Affiliate Tools seperti affiliate link, banners dan textual links yang boleh anda gunakan dan letak di blog atau websites anda. Apabila bakal pembeli melayari salespage kami melalui Affiliate Link anda, segala aktiviti dan pembelian akan di kenalpasti ianya datang dari anda melalui software affiliate kami. Anda akan dibayar komisyen hasil daripada pembelian tersebut.

Real-Time Statistics and Reporting!
Anda boleh menyemak status dan prestasi promosi dan jualan anda secara langsung dan log in 24 jam sehari pada bila-bila masa. Melalui website affiliate tersebut anda juga boleh menyemak status trafik yang dihasilkan, baki akaun, dan juga melihat bilangan bakal pembeli yang masuk ke salespage kami.

 

 

 

http://www.xtremeecovers.com/idevaffiliate/idevaffiliate.php?id=115

 

 

wassalam,

 

mankamil

 


__._,_.___
Recent Activity
Visit Your Group
Yahoo! Avatars

Express Yourself

Get animated.

Change your style

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

Tidak ada komentar:

Posting Komentar