Minggu, 07 Juni 2009

[jualan] SAJA-SAJA JOIN TAPI MENJADI PULAK



Salam,
Maaf ,jika sekira  saya mengganggu .
Seandainya anda tidak mahu menerima email ini sila sekat email saya.
 
Alhamdulillah saya dah berjaya.Sekarang tugas saya bantu downline.
Setiap hari saya mengutip purata RM300 – RM600 sehari terus ke Akaun Maybank saya.

http://www.igetworld.com/sarizal
http://www.igetworld.com/sarizal
Tertekan dengan masalah kewangan yang membelengu diri, saya nekad untuk mencuba menyertai ekoleksi.com melalui emel yang dihantar oleh seorang kenalan memandangkan risikonya amat rendah (iatu modal Cuma RM50)
Alhamdulillah, hari pertama sahaja saya dah balik modal!!!!
Kini saya tidak lagi teragak - agak nak berbelanja takut bajet lari, hutang JPA masa saya belajar dulu pun dah dapat saya settlekan.
Bila dah macam ni, Barulah saya Terfikir Mengapa Irfan Khairi sukakan perniagaan Internet…
Ia betul2 Menjadi dan Memang Internet Sungguh berkuasa!
So, kepada Anda yang berminat untuk menyertai kami di ekoleksi.com untuk cari duit lebih, sila aktifkan akaun anda segera melalui laman web berikut:
http://www.igetworld.com/sarizal
http://www.igetworld.com/sarizal
Selepas anda membuat pendaftaran dan mengaktifkan ID anda, secara automatik saya akan dapat tahu anda berada dibawah group saya melalui e-mail yang dihantar oleh Admin
ekoleksi.com.
DALAM RANGKAIAN SAYA,
(ANDA DIBERI PILIHAN)
PLAN A - JADI NETWORKER YANG AKTIF SEPERTI SAYA
ANDA AKAN MENJANA SEHINGGA RM51,900 BAGI SATU AKAUN

[Non-text portions of this message have been removed]

__._,_.___
-------------Petunjuk berJUALAN-----------------
bergabung : jualan-subscribe@yahoogroups.com
posting   : jualan@yahoogroups.com
berhenti  : jualan-unsubscribe@yahoogroups.com
arsip     : http://groups.yahoo.com/group/jualan/messages
------------------------------------------------
Sopan-santun adalah kunci mendapatkan PELANGGAN.
Kejujuran adalah kunci sukses anda berJUALAN.
!!DILARANG MENGIRIMKAN POSTING ARISAN BERANTAI (SEMISAL AKSARANET DLL.)!!
------------------------------------------------
Pelanggaran terhadap ketentuan akan mendapat sanksi dikeluarkan dari anggota milis !!!

Kunjungi situs para Pemberani
*************************************************************
SITUS FAVORITE KU
*************************************************************
Ingin bisnis,usaha atau iklan anda LARIS MANIS ?
pasang aja di iklan baris GRATIS www.larismanis.biz
dikunjungi oleh ribuan neter dari nusantara & mancanegara
*************************************************************
Ingin punya Toko Online yang Mudah - Murah & Menguntungkan ?
klik aja www.pemberani.web.id
*************************************************************
WWW.PULSABEBAS.COM solusi tepat untuk berbinis pulsa
Recent Activity
Visit Your Group
Yahoo! Finance

It's Now Personal

Guides, news,

advice & more.

New web site?

Drive traffic now.

Get your business

on Yahoo! search.

Yahoo! Groups

Auto Enthusiast Zone

Discover Car Groups

Auto Enthusiast Zone

.

__,_._,___

Tidak ada komentar:

Posting Komentar